Продавець ФОП Носуль С. А. розвиває свій бізнес на Prom.ua 15 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
5868 відгуків
Viber: 38(094)9643586 (наявність/реквізити/номер ТТН)
+380 (66) 435-82-85
+380 (94) 964-35-86
+380 (66) 435-82-85
ФОП Носуль С.А. (Nosul.com.ua)
Кошик

Гарантія

ГАРАНТІЯ НА ТОВАР.


1. Гарантія на весь товар представлений в інтернет-магазині: 1 місяць (з дня відвантаження товару покупцю).
2. Гарантія не поширюється на програмне забезпечення.
3. Продавець гарантує роботу Товару (обладнання, пристроїв) лише з програмним забезпеченням, що йде у комплекті з Товаром.
4. Умови тестового пробного періоду щодо сумісності та працездатності Товару з програмним забезпеченням Покупця, а також умови повернення такого Товару обговорюються до моменту оформлення Замовлення та його оплати.
5. Якісні та кількісні характеристики товару на який надається гарантія, вказані в описі товару на сторінці інтернет-магазину nosul.prom.ua і не включають якісно змінені характеристики, що купуються товаром внаслідок його допрацювання або наступної модифікації для можливості виконання товаром додаткових функцій, роботи в  специфічних умовах експлуатації, або за вимог, що додатково висуваються до якісно зміненого товару.
6. У випадках, коли для застосування або експлуатації товару в певних умовах потрібно його подальше допрацювання або модифікація - відповідальність за таку модифікацію та роботу товару після її проведення лягає на Покупця без виконання гарантійних зобов'язань Продавцем.
7. Продавець не несе відповідальності за якісні характеристики товару, що не задовольняють  суб'єктивним вимогам, що висуваються Покупцем до Товару, які чітко та однозначно не вказані на сторінці опису Товару інтернет-магазину nosul.prom.ua.

 

 

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ І ПОРЯДОК ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ.

 

1. Покупець має право обміняти товар належної якості на аналогічний у продавця, у якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням на таких умовах:
- товар для обміну Продавцю надано протягом не більше чотирнадцяти днів, за винятком дня купівлі;
- товар може бути замінений якщо він жодного разу не був в експлуатації, не містить слідів використання та якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, плівки, не порушено цілісність упаковки як самого товару, так і комплектуючих до нього;
- товар не містить подряпин, сколів, потертості, повністю справний;
- збережено повну комплектність проданого товару;
- товар може бути замінений при пред'явленні Покупцем розрахункового документа, виданого Покупцю разом із проданим товаром.
2. Вимоги до п.1. не поширюються на товари, відповідно до Додатка №3 до Постанови Кабінету Міністрів України від 19.03.94 №172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів», віднесені до переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню).
3. У разі, якщо товар не відповідає умовам визначеним п.1 цих Правил, Продавець має право відмовити в обміні товару.
4. Транспортні витрати на доставку Товару під час обміну за п.1 покладаються на Покупця.
5. Претензії щодо якості товару або його повернення оформляються Покупцем письмово, із зазначенням причини такого повернення, описом умов, за яких виявлено недоліки товару та зазначенням мети повернення (обміну товару або повернення коштів). Підтвердженням ухвалення Претензії є письмове повідомлення Продавцем Покупця у строки, встановлені чинним законодавством.
6. Питання, пов'язані з поверненням товару, строками його заміни, оплатою вартості його доставки, даними одержувача посилки та реквізитами на проведення взаєморозрахунків, обов'язково повинні бути письмово узгоджені між Покупцем та Продавцем перед такою відправкою.
6. Якщо протягом терміну дії гарантії стався гарантійний випадок, але в даний момент у Продавця немає в наявності аналогічного товару для обміну, покупець має право придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості або розірвати Договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару , але не перевищує суму сплаченої Покупцем за Товар Продавцю на дату його покупки.
7. Відмінність елементів дизайну, кольору чи оформлення від заявлених в описі в інтернет-магазині не є ознакою неналежної якості товару та/або неможливості його використання за призначенням.
8. Після отримання замовлення претензії до зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються.
9. Продавець не відповідає за недоліки Товару, що виникли після передачі його Покупцю внаслідок порушення Покупцем правил зберігання, транспортування, модифікації, користування Товару, що виникли з вини самого Покупця.
10. Продавець не відповідає за наслідки неправильної вказівки Покупцем персональних даних, неправомірних дій третіх осіб або обставин непереборної сили (форс-мажор).
11. Якісні та кількісні характеристики товару, за які несе відповідальність Продавець, вказані в описі товару на сторінці інтернет-магазину Sergey.com.ua та не включають якісні змінені характеристики, що набувають товаром внаслідок його доопрацювання або подальшої модифікації для можливості виконання товаром своїх додаткових нових функцій, у специфічних умовах експлуатації, або за вимог, що додатково висуваються до якісно зміненого товару.
12. У випадках, коли для застосування або експлуатації товару в певних умовах потрібно його подальше доопрацювання або модифікація - відповідальність за таку модифікацію та роботу товару після її проведення лягає на Покупця.
13. Продавець не несе відповідальності за якісні характеристики товару, що не задовольняють суб'єктивні вимоги, що пред'являються Покупцем до Товару, які чітко та однозначно не вказані на сторінці опису Товару інтернет-магазину nosul.prom.ua.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner